معرفی ربات uVidBot یوتوب غنی ترین منبع ویدیویی و یکی از پر طرفدارترین وبسایت های جهان به شمار می رود. متأسفانه همانطور که می دانید دسترسی به این وبسایت برای کاربران کشورمان با مشکلات عدیده ای همراه است. پیش از این برای دانلود ویدیوهای این مرجع یا باید محدودیت ها را دور می زدید و یا از انواع و اقسام نرم افزارها روی رایانه خود استفاده می کردید.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات uVidBot را برایتان معرفی کنیم. با استفاده از ربات فوق می توانید ویدیوهای یوتوب را با کیفیت دلخواه خود (با حداکثر کیفیت ۷۲۰p) دانلود نمایید.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی uVidBot استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید و پس از باز شدن صفحه ربات روی start/ ضربه بزنید. با انجام این کار ربات اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. پس از آن دو راه برای دانلود ویدیوها از یوتوب در اختیار شما قرار می گیرد.

اولین راه ارسال لینک ویدیوی مورد نظر خود برای ربات است. با انجام این کار ربات ویدیو را پردازش کرده و سپس کیفیت های موجود را در کسری از ثانیه برای شما به نمایش در می آورد. البته باید گفت حداکثر کیفیتی که این ربات ارائه می دهد ۷۲۰p است.

پس از انتخاب کیفیت دلخواه ربات در کمتر از ۱ دقیقه ویدیو را روی سرورهای خود آپلود نموده و سپس لینک دانلود را برای شما ارسال می کند.

راه دیگر دریافت ویدیوهای یوتوب استفاده از بخش جستجو است. در همین رابطه می توانید با ارسال کلمات کلیدی برای ربات نسبت به دریافت ویدیوی مورد نظر خود اقدام کنید. پس از ضربه زدن روی دکمه جستجو کافیست کلمات کلیدی  و یا نام ویدیو را برای uVidBot بفرستید.

ربات uVidBot تنها ۲۰ ویدیوی ابتدایی را به طور رایگان برایتان ارسال می کند و پس از آن باید حساب کاربری خود را شارژ نمایید. حساب های کاربری نیز محدودیت زمانی دارند، تعداد معین شده ای دانلود در اختیارتان می گذارند و برای خرید بهترین بسته موجود نیز باید ۵۰۰۰ تومان بپردازید.